announcement >o<"

Wednesday, April 18, 2012

不要有期待

已计划好了,准备已久的安排
充满期待的成绩
就这样
被一个小小的错误给破坏了一切

不是说不服气
而是如果我们没有这样的福气
那就一开始就不要给我们希望
最后带来的只有伤害和不满

我也无言可说
唯有往好的方面来不断的安慰自己

我已经放弃了这个念头了
为什么你又再次出现

以后
我不想
再也不要
被你的玩笑给打动了
因为我已经知道我的结局是怎样了

就算有希望
我也不想期待什么了

"I'm scared.."
"Don't be.. I'm here"
"I don't know.."

"Don't leave.." 
she blurs out..pleading suddenly, too sudden which catches him off guard..He knew nothing of this..but somehow he knew it was linked to 'her'..the three of them..She had been having to wake up in the middle of the night..her breathing hard..face flushed and glassy eyes..And now he knew why..why she has been waking up in the middle of the night for the past two days..

"I won't..never..I'm here.."

'I wonder if she could read my heart?..'

No comments:

Post a Comment