announcement >o<"

Tuesday, April 13, 2010

tired?? stress?? or disappointed..??

having resit exam ITS.. okay, it's K.O. for me.. x.X" god, how can we memorise 10 chapters to answers only a little bit of questions?? sommore ITS and accounting.. got related izzit?? well, vry sry I don think so.. I think they jus wanna to get our $$.. they know how to untung easily.. ugh~ *angry*
haiz~ recently felt vry stress vry tired vry worried vry disappointed and so on.. all negative mood.. made me felt like I'm a useless person so I have to suffer these..
today doing ITS.. I think alot.. made me felt so angry.. thinking like I really don like, y they still push to me?? it really made vry mad.. fellt like wanna throw something hardly.. but still.. I have to control myself..
hmm.. jus forget it.. prepare for nex subject.. English for Business~!!


“你不是对class rep很疯狂的吗??”
也许你不知道,我是班长粉丝会员……不过到头来,我还是比较喜欢现在读广告科的那位,因为他真的是个大大大大大大好人……真的很喜欢他这种班长……


“我很讨厌那个人你知道吗??”
或许你们真的感受不了我心里的恨,不过说真得如果这世界上如果没有“杀人犯罪”的规则的话,也许我第一个人会把我讨厌的人给烧掉…… 我心里真的很恨这个人,如果你们不想打伤人的话,那么请你们不要把我跟我这种人扯上关系……


“拜托你们了解我的感受……”
如果你的感受有那么重要的话,那你就慢慢的宣传你的感受吧……!!我们的感受是不需要被理的厚??是是是,你很惨厚,对吗??那么我就给点建议你吧,那就是去吃屎!!对于我身边的人,我不会说安慰的话,所以我都会以冷漠和沉默来表达,其实心里非常担心……直到你的心情恢复了,我的心也会慢慢的开回了……


“oi!!死开啦!!”
对这个,我非常生气……我不知道,也不明白……可是,到最后……或许我能理解这句话的关系了……不过放心,我一定报酬的……呵呵呵~

“这里和哪里有什么不同叻??也不是一样……”
这样就表示你不是真心的……难得一次,竟然和别人告状,令我彻底失望……我希望你会后悔……请你收回这句话……

我不知道为什么像写出这些……我知道我很自私,所以我想和大家说声抱歉……不过,请让我发泄一下吧……XD
我到底在写什么啊??!!

No comments:

Post a Comment